Vračila in reklamacije

Garancije

Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu ali računu, ki je priložen vsakemu izdelku. Prav tako pa so garancijski roki navedeni na garancijskih listih ali na računu. Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.

V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Proizvajalec je dolžan vsako garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če tega ne stori mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri vračilu blaga v reklamacijo ali garancijo, mora kupec vedno priložiti kopijo računa in obrazec za vračanje blaga. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Vsako pošiljko z odkupnino zavrnemo.

Garancija načeloma ne velja za potrošni material, NiMH akumulatorje, žarnice, baterije, Ni-Cd, programsko opremo, video in avdio kasete, diskete, varovalke, elektronske komponente in podobne izdelke.

Garancija ne velja pri:

  • nastalih spremembah na aparatu,
  • okvarah, ki nastanejo zaradi uporabe napačnih varovalk,
  • okvarah nastalih zaradi nepravilnega in malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….),
  • nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.,
  • uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu,
  • pri priklopu na napačno napetost.

Reklamacije

Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • Če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
  • če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list,
  • če aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke.

V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegov račun. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga na pišite na info@vcds.si ali nas pokličite na 04 2014 470 .

Poškodbe pri transportu

Če kupec prejme poškodovano pošiljko je dolžan prinesti celotno pošiljko na lokalno Pošto Slovenije ter tam izpolniti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Prodajalec in Pošta Slovenije bosta poskrbela, da bo reklamacija čimprej rešena.

Izberite jezik »